Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Hvor mange grain tar du om dagen igjen ? Mulig jeg kan hjelpe deg med litt inntil du får selv...

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Til Leya

Det ville vært kjempefint. Jeg tar 3 gain til dagen.

Hadde tenkt å øke en periode til 4 pga å se om det hjelper for kløen, men i går klødde jeg ikke så mye så kanskje det hjelper med olivenolje i stedet? Har brukt det lenge men kanskje huden er fornøyd nå.

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

HEi Leya...jeg ble så glad når jeg så hva du skrev om å låne bort litt til cat,det et STORT og FLOTT. godt det finnes Leyaer...he he
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Helt enig Sandra. Jeg er deg evig takknemlig Leya om du vil da.

I dag har jeg hatt en flott dag. Det var veldig travelt på jobb for vanligvis er vi 2 eller 3, men jeg var alene. Likevel gikk det greit. Jeg ble ikke veldig trett og bare ville sove.

Da jeg kom hjem var jeg i stand til å reise til et kjøpesenter med en venninne og vi hadde noen flotte timer sammen.

Sjefen min sa at jeg kunne avspasere i morgen og det blir deilig å sove lenge.

I DAG HAR JEG HATT ET HELT VANLIG LIV. HADDE NESTEN GLEMT HVORDAN DET VAR JEG. ØNSKER AT DERE ALLE SAMMEN FÅR OPPLEVE DET AT VI KAN HA DET SÅNN ALTID FOR DET FORTJENER VI DERE.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    63

Standard

Så fantastisk bra for deg, Cat! Håper du har mange slike dager ivente utover høsten! Synes du sier det veldig fint- idag har jeg hatt et helt vanlig liv.. det er virkelig ikke en selvfølge med denne sykdommen nei. Livet trenger ikke være fantastisk, bare helt vanlig og da føles det helt supert

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

for meg har dagen vært grei! ikke fanntastisk, men slettes ikke verst...
    flott at du har hatt en fin dag! slike dager trenger vi alle sammen innimellom....

jeg tror min dag har vært såpass bra fordi dt har vært et godt høytrykk her i dag. fine, klare dager er alltid best!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Låner gjerne bort hvis det kan hjelpe jeg.
    Send meg adressen din i en PM cat, så skal jeg sende til deg imorgen. Jeg har kun 1 grains tabletter, men det er bedre enn ingenting tenker jeg.

Forresten, det med kløing skjer meg også når dosen er feil. Du tar kanskje for høy dose av armour ?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Heisann Cat ! Tåkehavets slør la seg over min duggete hjerne i helgen..... Postmann har hentet posten alt, så du får de forhåpentligvis i posten hos deg imorgen, akkurat som jeg skrev i PM'en til deg

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Du er en fantastisk dame Leya og jeg skal aldri glemme det du har gjort for meg.

Vil gjerne hjelpe deg en gang om du skulle trenge hjelp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard endelig resept på Armour!!

Endelig fikk jeg resept på Armour thyroid.

Dette er 2. gang jeg bytter lege og han skrev ut resept for 1 år!

Jeg er så lettet at jeg nesten svever. Den eneste bekymringen er at han ville ha journalen min. Typisk.

MEN dersom jeg henter den selv så kan jeg vel plukke vekk noen uheldige prøvesvar og papirer.?

Er jo ikke sikkert at han leser så nøye i den journalen heller? Han stilte meg ingen spørsmål selv om jeg var ny pas der.

Han kan vel ikke trekke tilbake medisinen vel? Han vet jo ikke hvilket apotek jeg kommer til å bruke da.

Side 36 av 62 Først 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162 Siste

Lignende tråder

1. Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
    Av HildeM i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 56
    Siste melding: 01-09-10, 12:23
  2. Velkomen, August
    Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 01-08-10, 07:19
  3. Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
    Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 17
    Siste melding: 29-10-06, 17:41
  4. Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
    Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 2
    Siste melding: 12-08-06, 00:37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn