Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
19-09-06, 18:22 #11
DET - skjønner jeg godt ! Og det er vel ingen som skjønner alt om dette heller.
Kroppen har jo også et temperaturregulerings system da. Og det er utrulige områder dette kan regulere.
En Finne (hvem ellers) tok med seg en rå biff inn i badstua - og spiste den når han kom ut igjen ! Dette for å illustrere det over nevnte. Han overlevde - ikke biffen.
Som jeg sa - fT4 er IKKE et mål på stoffskifteaktiviteten - det er bare et mål på en vedstabel utenfor huset - og den kan godt være stor selv om tempen inne er for lav. Det finnes mange årsaker til at det er slik.
Det er enten en fullstendig feiltolking eller en overforenkling som er årsaken til at legene kaller dette for en stoffskiftemåling.
- - - - og jeg var en av dem baremei - iallfall på slutten !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker