Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
14-09-06, 07:30 #11
bare for å supplemere litt (ikke at jeg trenger det da men, her går det jo krute godt
) men ja - baremei, jeg tror nok hårfarging kan ta sin del av skylden for at håret blir litt skjørt! All kjemisk behandling sliter veldig. Ellers så ligger jo stoffskiftet der og lurer i bakgrunnen, vet du, selvom du stortsett kan anse deg som frisk. (og det er så flott å høre, forresten!!)
cat, n'finn: Jeg er oppe i en dose på 2, 1/4 grain. Har jobbet meg sakte opp til denne dosen siden mars måned. Jeg kjenner at ting går sakte men merkbart bedre. Har ikke vært innom tegn til overdosering overhodet. Denne problematikken er vanskelig, og gjelder oss alle som driver med dosering : For å bruke mitt tilfelle som eksempel - Skal man gi kroppen en lang sjanse på nåværende dose, og være takknemlig for at ting går såpass greit som dem gjør, og at det er tid som skal til, eller skal man øke med 1/4 til, for å "pushe" forbedringen, hjelpe den frem?
noe å reflektere over på en tidlig morgen
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker