Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
25-08-06, 12:13 #11
Jeg føler at man ikke blir tatt seriøst, som mange sier man kan ikke være sliten da er man lat og det vet jeg at jeg er ikke det og mange andre er heller ikke det. Humøret svinger det er kjedeligt og mangle enormt med energi er og bånn.
Jeg hater og være usikker på denne sykdommen ikke kunne nok. Vet nesten ikke hvordan min dag er så har jeg flere sykdommer og bli sliten av og da ikke bare lavt stoffskifte så kan ikke gi alt skylden på mangel av energi og at jeg er sliten på Lavt stoffskifte jeg er sliten av den andre sykdommen og.
At andre ikke forstår er også veldig sårt og jeg føler jeg er den klage kjerringen eller lat som jeg ikke er da he he. Man kan si jeg er sliten men andre sier ja men det kan du ikke være og la la du ser sunn og frisk ut ja utenpå ja men ikke inni. Det er der de ikke ser og de er ikke min kropp bare jeg kjenner hvor sliten jeg er og vet det ikke de. Da må de komme inn i min kropp kjenne hvordan det er der da men det er jo ikke mulig.
GODHELG TIL ALLE HER INNE GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker