Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
25-08-06, 05:59 #11
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Det verste med denne sykdommen er ikke alle de plagsomme symptomene, men for meg er det mine nærmestes sepsielt min mors manglende forståelse.
Hun sier at hun har lest om sykdommen men det virker ikke slik. Dersom jeg nevner noe og jeg snakker ikke om sykdommen hele tiden så er det bare at jeg må ikke bli selvopptatt og det hadde jeg nok ikke vært om jeg hadde mann og barn og noe annet å være opptatt av.
Jeg har bestemt meg , jeg gidder ikke forklare mer og ikke fortelle noe som har med sykdommen å gjøre til henne. Dersom legen sykemelder meg i dag og det tviler jeg på at han gjør (prøvene er fine) så sier jeg ikke noe om det heller.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker