Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
20-04-06, 19:12 #11
Hvis kroppen din ikke er så flink til å ta opp hormonene fra fordøyelsesystemet må du bare ta litt mer for å kompensere dette. Det går jo av seg selv.
Teoretisk er det slik at jo mer du tar jo høyere blir det effektive stoffskiftet. Og slik hadde det vært om Levaxinen hadde vært like flink som det hormonet du en gang produserte selv.
Det er det ikke selv om legene later til å tro det.
Jeg hadde en bestemt dose som var best til å redusere vekt. Gikk jeg over denne så økte vekta, og samme når jeg gikk under.
Slik er det nå når jeg er på Armour også. Vet ikke om dette er vanlig, men slik er jeg da.
For å følge det effektive stoffskiftet kan du måle morgentemperaturen hver morgen med det samme du våkner - i ei uke. Så endrer du litt på dosen og tar ei måleuke igjen om en mnd. Har tempen økt har stoffskiftet det også.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker