Velkommen! Fint å lese at du opplever at treningen gir deg energi. Jeg føler det samme....så kanskje vi kan prate litt trening etter hvert?

Jeg trener også - mye mer enn deg, men vekta går opp og ned...og i de siste månedene bare opp...

Merkelig nok så gikk vekten ned da jeg kom opp i 175µg Levaxin.....12 kg falt som en sten. Jeg fortsatte på samme dose, trente like mye, og vekten bare økte. I et desperat forsøk skiftet jeg til Armour...

Vel - 10 kg opp igjen, så jeg begriper ingenting...jeg har ikke søthunger. Jeg aner ingenting om krom - har ikke behov for det. Håper noen andre kan svare deg på det.

Aspartam har nettopp blitt omhandlet her, og det er ikke noe hyggelig lesing. Tror ikke du skal satse på det nei. Jeg er i ferd med å trappe ned. Fortsett med å drikke mye vann du. Selv har jeg drukket snart 2 liter pr dag i årevis....

Hva med proteinpulver? Hvis du bare får i deg kabohydrater....

Men! Du må vel opp i større dose Levaxin tenker jeg, men laaaangsomt...Det er forferdelig å øke for fort!

Jeg har også øket dosen for fort i perioder. Fikk masse kroppsverk og skjelvinger. Det var helt pyton. Så man lærer etter hvert.....Det som er ille er opplevelsen av at legen gjetter like mye som en selv, slik at det ender opp med at man prøver å finne rett dose på egenhånd....

At fastlegen din økte med 50% bekrefter bare de mange historiene på dett forumet. Det er horribelt! :evil: Men fint å lese at du blir tatt godt vare på nå da....

Lykke til!