Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-08-10, 09:38 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg skal snart begynne på 7-keto og pregnenelone når jeg får det i posten. Tenker at små/moderate doser av hver er bra. Tenker å ta 10 mg 7-keto og 25 mg P.
Jeg tar 15 mg HC hver dag (foreløpig). Enig med deg i at noen dager er gode mens andre er kjempeslitsomme, hvor man har behov for mer. Det virker som både jeg og du sliter med pms og at det er den som stort sett styrer formen- i alle fall gjør den det for meg.
Ellers takk for svar fra Vigdis, Jeanette og Rufus for spm jeg stiller. Betyr masse. Føler meg alene med dette opplegget. Legen er grei men har ikke voldsomt med peil. Bebreider han ikke for det, for utviklingen har ikke kommet lengre, men man må gjøre det beste ut av det.
Hva gjelder dose, går jeg nå på 75 mcg Levaxin og 1 grain Erfa. Føler jeg har gått til sengs med fienden. Men jeg tror det er godt for binyrene en stund, og så får jeg bare se hva det blir til. Jeg har som Jeanette et inderlig håp om at Levaxinen kan funke bedre sammen med Erfa. For alene var den fullstendig krise. Derfor er det litt skremmende å prøve ut så høy dose.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker