Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
04-08-10, 22:53 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg tar varmen jeg har fått etter skifte fra Levaxin til erfa mot med takk,
har vært så frossen å innkald i flere år at det er nydelig å føle at jeg er normal,
svetter godt når jeg beveger meg og da tenker jeg,,deilig, nå jobber kroppen litt og det skjer noe,
regner med at jeg svetter ut litt flesk og forbrenner litt kalorier i samme slengen,
nå orker jeg ihvertfall å bevege meg og har ganske normal restitusjonstid etter fysisk utskeielse,
Artig opplevelse i dag,
Apotek damen som jeg pleier å handle med kommenterte i dag at jeg så godt ut ifht hva jeg har pleid de siste årene og lurte på om jeg hadde ny medisin å skylde på,
jeg måtte innrømme at jeg for første gang på tolv år føler meg nesten normal og har stigende formkurve,
hun var hypo og hadde gått på både levaxin og lio noen år men hadde det siste halve året fått beskjed om å kutte ut lio,
hun følte seg ikke ålreit og lurte fælt på dette,
hun hadde forøvrig samme inntrykk som alle andre om at legene ikke har peiling,
jeg hintet om forumet her og masse info som finnes, samt at jeg fikk spørsmål om hun ikke kunne få mer info av meg,
Kjempeartig at det finnes folk i medisinens verden som er åpne,
Og hvis du har fått somlet deg inn på forumet kjære apotekdame (vil ikke nevne navn)
Velkommen til oss!!!!!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker