Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Sensitive øyne?
Threaded View
-
04-08-10, 10:22 #10
Sv: Sensitive øyne?
Blåser litt liv i denne tråden. JEG har problemer med linsene mine, når jeg er hypo (og/eller behandlingen min ikke stemmer overrens med kravene som kroppen min har til stoffskiftehormoner). Jeg blir tørr i øynene, klør, får bitte- små nupper under øyelikkene, nær kanten der øyevippene er, får raskere betennelser, hypersensitivitet for "rusk-på-øyet" og mindre blødninger - OG jeg får belegg på linsene (de ser tåkete ut).
Av og til kan jeg også våkne med tykk farget tåreflod i øyet - gulhvit guff.
Min "teori": er at jeg får endrede forhold i væskesammensetning på øyeslimhinnene samtidig med at slimhinnens immunforsvar nesten kollapser.
I disse perioden må jeg bruke briller og noen ganger behandle med antibiotika. Det hjelper å bruke øyedråper (bare for å øke fuktigheten).Tøff tobarnsmams! Hypo 2005 (postpartum) Levaxin ineffektiv. Symptomer siden 1992...
Cat71s dagbok
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Sviende øyne
Av Moxa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 15Siste melding: 17-12-09, 02:56 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Øyne, leamus, nærsynt
Av Veronica1991 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 28-03-09, 17:59

Svar med sitat
Bokmerker