Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
03-08-10, 19:41 #11
Sv: Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Hei! Jeg har de siste dagene vært i helvete på grunn av stress og utmattelse. I går da jeg tok mine siste 5 mg med Liothyronin for dagen, toppet det seg helt. Har aldri opplevd noe så grusomt i hele mitt liv. Jeg fikk råd fra legen om å halvere dosen med Liothyronin, og kun ta 10 mg på ettermiddagen. Men saken er at i dag har jeg ikke turt å ta den medisinen i det hele tatt. Jeg har kun våget å ta 100 mg levaxin på morgenen. Dermed har disse symptomene blitt kraftig redusert. Men hva gjør jeg nå? Å stå på kun 100 mg levaxin kan vel umulig være bra. Levaxin har aldri hjulpet noenting. Er det dessuten farlig å kutte Liothyronin tvert? Jeg skulle så gjerne ha fortsatt på dem. De har ikke hjulpet all verden, men konsentrasjonen er bedre. Men jeg klarer altså ikke å oppleve å bryte sammen på den måten igjen. Mannen min spurte hva vi skulle ha til middag i går, og jeg brøt sammen fordi jeg ikke taklet presset med å bli spurt om dette. Helt sykt! Jeg lå bare på benken og følte at til og med det var stress og utmattende. Dette er totalt ulikt meg. Kjenner litt på det i dag også, men ikke på langt nær sånn som i går. Heggeliklinikken har jeg ikke hørt fra, men han er visst tilbake fra ferie. Håper og ber om at jeg får time.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker