Viser søkeresultater 1 til 10 av 165
Tråd: Litt om meg og mitt....
Hybrid View
-
20-09-05, 10:57 #1
Nå skal jeg inn til samtale om 2 timer og jeg begynner å få skikkelig med sommerfugler i magen....
Sjefen min er ikke kjent for å være særlig diplomatisk eller at hun har den rette innstillingen overfor sine ansatte, så jeg er veldig glad for at jeg skal ha med meg noen. Tror jeg skal la min tillitsvalgte stå for det meste av pratinga..
Jeg skal ihverfall ikke røpe enda at jeg har tenkt til å takke nei til sluttpakka som er tilbudt det får komme senere
De fant det ut på blodprøvene mine. Den ene verdien lå på 1582 og referanseverdien var maks 1400 og på en annen verdi lå jeg på 180 og den skulle være over 200 mener jeg (hmm eller var det omvendt på den siste...?)
Jeg skulle foreløpig fortsette med Levaxin og holde meg til en diett med mye grønnsaker og lite sukker (ikke den jeg skriver om at jeg skal gå på i 3 uker nå), men hvis kanel i kapsler kan være tingen, skal jeg jaggu prøve det....
Kan tipse dere som har lurt på V2000 tablettene om at de kan dere bestille http://www.halsokostbolaget.com/ webshopen dems selger disse for 319,- svenske kroner, med den gode kronekursen kommer man veldig bra ut av det. Fikk vite at i norge koster de mellom 450-500,-
Lignende tråder
-
Litt om meg og mitt. Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år.
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-09, 12:12 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 20:36 -
Litt om meg og mitt....
Av Leya i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 25-04-07, 17:33 -
Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
Av Thyr i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 04-05-06, 22:32

Svar med sitat
Bokmerker