Viser søkeresultater 1 til 10 av 165
Tråd: Litt om meg og mitt....
Threaded View
-
07-07-05, 08:27 #10
Hmm, idet jeg kommer på jobben idag og begynner å logge meg på pc'en min, kjenner jeg at jeg får en prikkende følelse i den ene albuen... Når jeg kjenner på den så er den plutselig helt "soggy" og hoven, kjennes ut som om det bare datt inn en hel haug med vann der...
Noen som har vært borti noe lignende før ? Vondt begynner jeg å få også....
Tenkte med en gang at det kunne ha noe med slitasjegikta å gjøre, for det hender jeg får noe rare greier på øynene som visstnok har med gikt å gjøre, men dette føles helt rart...
Nå vet jeg ihvertfall hva det er. Akutt slimhinnebetennelse. Var hos legen idag og fikk beskjed om at den var for liten til å tømmes... og jeg som har grua meg så fælt ! Vondt er det også. Fikk betennelsesdempende, men legen ville at jeg skulle se det ann over helgen før jeg evnt startet på de, kanskje væskeannsamlingen ble borte av seg selv.
Det jeg spurte legen om når jeg var der, var hvorfor jeg får betennelse på betennelse om dagen. For 5 uker siden ca. startet det med akutt øyekatarr med betennelse i bindevevet rundt øyet, så for 14 dager siden var det mage/tarm betennelse og nå denne forbaska albuen, skjønner ikke noe jeg.
Kan dette ha sammenheng med stoffskiftet/Hashimotosen min å gjøre ?
Lignende tråder
-
Litt om meg og mitt. Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år.
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-09, 12:12 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 20:36 -
Litt om meg og mitt....
Av Leya i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 25-04-07, 17:33 -
Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
Av Thyr i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 04-05-06, 22:32

Svar med sitat
Bokmerker