Viser søkeresultater 1 til 10 av 75
Threaded View
-
27-07-10, 10:48 #27
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Husk bare at blodprøver ikke kan fortelle alt......
Det er jo ikke DINE ideelle verdier blodprøvene sammenlignes mot, men hva som måles hos et gjennomsnitt av et antall antatt friske personer.
Og de er altså ikke på medisiner, og man kan jo stille spørsmålet om vi, som får våres hormoner fra en krukke på nattbordet, skal ha de samme verdier ?
Jeg mener ikke at blodprøver er unyttige, men jeg syns man overtolker betydningen av hva de egentlig viser oss. De kan i noen tilfeller villede oss.
Man skal etter min mening ikke styre dosen etter de referansegrenser som oppgis - de er ikke for oss. Hvis vi vil bruke blodprøver, så lag våres egne.
Så mener jeg jo at alle bør følge sine blodverdier i behandlingsstarten. Det kan man lære mye av.
Senere trenger man erfaring med hvordan forskjellige doseringer virker, og bør etter min mening prøve forskjellige doser og merke oss hvilke erfaringer vi gjør med dem.
Dosestørrelsen fører til følbare endringer i kroppen - hvorfor ikke bruke dem likegodt som blodprøver ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30 -
ERFARINGER FRA ENDOKRINOLOGER I ROGALAND?
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 5Siste melding: 04-10-06, 13:03

Svar med sitat

Bokmerker