Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
30-09-06, 17:46 #1
ERFARINGER FRA ENDOKRINOLOGER I ROGALAND?
Jeg lurer på om det er noen fra Rogaland her som kjenner til om det er noen dyktige endokrinologer dere kan anbefale ved SUS.?
Jeg vil ikke gå til Dr. B....
-
30-09-06, 20:35 #2
Etter hva ryketene sier så finnes det ingen gode på SUS. Desverre!!!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
03-10-06, 21:52 #3
Huff da er jeg uheldig. Hørte fra en lege at de skulle være så flinke. Men disse legene har jo en tendens til å støtte hverandre for det meste....
Skulle få time innen 3 måneder så får vi se. Slapp og gå til Dr. B( ringte å sa jeg ikke ville det.)
-
03-10-06, 22:31 #4
De er visst nok veldig flinke på diabetes, men ikke stoffskiftesykdommer. Kanskje du skulle prøve Haukeland i stedet eller Aker?? Det er jo fritt sykehusvalg.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-10-06, 12:04 #5
Dette med fritt sykehusvalg, hvordan praktiseres det? Er litt usikker på systemet.
F.eks da fastlegen min i Tr.heim sendte henvisning til endokrinologisk undersøkelse for meg, sendte hun den til St.Olavs hospital, det er jo det som tilhører Tr.heim. Men der var det en utenlansk endokrinolog som "behandlet henvisningen" og vurderte at jeg ikke fikk komme til undersøkelse på St.Olav.
Kunne det med fritt sykehusvalg vært brukt til noe i denne saken, feks at henvisningen fra fastlegen min kunne sendtes til de sykehusene i landet jeg måtte ønske, eller er det kun hvis "søknaden blir innvilget" av den som behandler den at man kan velge hvilket sykehus man vil dra til?
Jeg er såvidt blitt myndig og jeg har ikke lært meg hvordan alt i dette landet vårt fungerer
-
04-10-06, 13:03 #6
Har du sett denne ?
http://www.sykehusvalg.net/• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Endokrinologer, tror de på oss?
Av Snusmumrik i forumet EndokrinologerSvar: 8Siste melding: 06-12-07, 20:05 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30 -
Gode endokrinologer i Oslo?
Av MB i forumet EndokrinologerSvar: 11Siste melding: 15-11-06, 11:43 -
Dyktige endokrinologer andre steder i landet?
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 2Siste melding: 13-07-06, 21:23
Svar med sitat
Bokmerker