Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Dyktige endokrinologer andre steder i landet?

Er det noen som vet om noen dyktige endokrinologer (ikke Stavanger.? )Legen min har sendt en henvisning dit, men i dag fikk jeg svar at med grunnlag i de opplysninger som foreligger er det ikke funnet grunnlag for å iverksette utredning/behandling fra spesialisthelsetjenesten nå. Det var lagt ved et skriv om fritt sykehusvalg.

madonna Gjest

Standard

Kanskje sende en ny henvisning nå hvis du har en ft4 på 60? De prioriterer jo de med høyt stoffskifte.. Ellers skal vel aker sykehus være bra

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

ikke i bergen har vi flinke e......... men vet at haukeland er ganske presset for et år siden hadde de bare en lege på den avd,så de fleste pasienter ble avist, jeg gikk den gang på bergen rønken å tok ultralyd.men egenlig ganske bortkastet siden hun ikke hadde min mappe.jeg har hverl hos spesialist på haukeland nå,tok biopsi hadde en kul som så meget mistenkelig ut,kjærtelen min har vokst masse i bredden.og like opp til haken,legen skulle ringe meg om en uke,,,prøven var ferdig etter 5 dager.men ingen lege ringte,ikke etter 5 purringer det gik over 2 uker,så ringte det en annen lege, han sa det ikke var kreftceller i prøven ,lettet.....men jeg skulle komme opp igjen etter ferien,ta ny utralyd,biopsi....synest det er litt rart ......det har aldrid skjedd før,,,, de er jo så travel der oppe at du knapt får time.jeg ville prøvd å søkt en gang til,eller du kan gå til privat.
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Lignende tråder

1. Smerter ulike steder i magen!
    Av Iskaffe i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 2
    Siste melding: 17-03-11, 14:36
  2. Svar: 23
    Siste melding: 17-03-11, 12:06
  3. Dyktige leger som har peiling på Adrenal Fatigue/Binyretrøtthet
    Av Gemini i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 01-02-11, 16:28
  4. Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
    Av Veronica i forumet Hos legen
    Svar: 9
    Siste melding: 11-11-08, 15:04
  5. Privat praktiserende klinikker i landet
    Av Alma i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 04-10-08, 10:32

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg