Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jan 2011
    Meldinger
    5

Standard Smerter ulike steder i magen!

Jeg får plutselig utrolig vondt i magen. Det kan komme på høyre side, venstre side, oppe og nede, og er utrolig vonde stikninger!
    Har lest litt på nettet, og lurer på om det kan være cøliaki, laktoseintoleranse, sjøgrens syndrom m.m
    Er det noen andre som har opplevd dette?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Smerter ulike steder i magen!

Hvis du ikke oplever vedværende fordøjelsesproblemer: skiftende afføringsmønster, tarmslim eller kraftig, ildelugtende tarmluft, kvalme (evt. med opkast-refleks), oppustethed, periodiske ødemer, evt. dårlig ånde og ellers reaktioner fra andre dele i kroppen som koldt sved, udtalt svaghed, udtalt svimmelhed, tankeforvirring osv. - da er det ikke noget af det du nævnte som muligheder.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2011
    Meldinger
    5

Standard Sv: Smerter ulike steder i magen!

Tusen takk for svar
    Det var jo greit å vite at det ikke er så sannsynlig at det er noen av de sykdommene. Jeg har nemlig kjent meg igjen i symptomer på sjøgrens; vondt i muskler og ledd, likfingre, tørre øyne og veldig vondt i magen. Har også halsbrann av og til. Kommer det rett og slett av stoffskiftet tro? Blodprøvene er jo fine nå som jeg går på medisin.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
    Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 02-08-10, 08:54
  2. Ulike medikamenter for lavt stoffskifte ?
    Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 29-01-09, 11:16
  3. Ulike hjerterytmer!
    Av gunnda i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 16-11-07, 20:56
  4. TSH-grense ned til 2,5 noen steder i tyskland
    Av nora i forumet Emner startet av Nora
    Svar: 0
    Siste melding: 07-12-06, 20:43
  5. Ulike typer thyroidproukter
    Av Marianne i forumet Naturlig Thyroid medisiner