Viser søkeresultater 1 til 10 av 12

Tråd: Cat71s dagbok

Threaded View

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    37

Wink Sv: Cat71s dagbok

Flott hyttetur i helgen, sammen med et vennepar og deres 3 barn.
    Vi damene har vært sjefer for mat og orden innendørs, og tatt det med ro, mens gutta har sprunget rundt i skogen og lekt "villmarkens sønner" med barna. Helt strålende opplegg! Klart vi har deltatt på bading i tjern og fisking etter ørret, selv om fisken slett ikke gadd å se på agnet engang...
    JEG har selvfølgelig sovet som en stein - minst 10 timer hver natt. Gjerne en lur på dagtid også Har faktisk vasket gulv og gått et par turer, men da har jeg regulert tempoet selv. Har greid å holde et strengt lav-GI-kosthold også på denne turen. Litt sært, men smart å være konsekvent nå som jeg først er igang. Hardkokt egg, kyllingfilet og makrell i tomat, f.eks. og bare knekkebrød stint av kli og fullkorn + pumpernikkelbrot. Ah, fikk også 1 time i sola hvor jeg satt å tøyde og strakk på stive skuldre, legger, sette og korsrygg. Virkelig "naturmedisin"!
    Det rare er at jeg godt kan håndtere å gjøre "ting" som huslige oppdrag, men må jeg være supersnill mamma og prate pedagogisk samtidig - og holde styr på egne følelser og krefter...
    Da blir det kræsj... Bare unger og mye hvile er bra kombinasjon. Da er jeg snill/tålmodig mams.
    Men småbarnslivet er IKKE rolig. HVIS jeg har gjort mye én dag - så har jeg tatt det roligere den neste dagen. Kort sagt; jeg har bevisst lyttet til kroppen. Yeah!
    Sist endret av Cat71; 19-07-10 kl 21:29
    Tøff tobarnsmams! Hypo 2005 (postpartum) Levaxin ineffektiv. Symptomer siden 1992... Cat71s dagbok

Lignende tråder

1. Maikas dagbok
    Av maika i forumet Dagboker
    Svar: 17
    Siste melding: 09-03-12, 14:12
  2. Vimselitens dagbok
    Av Vimseliten i forumet Dagboker
    Svar: 8
    Siste melding: 06-02-09, 01:29
  3. ~~des65 sin dagbok!~~
    Av des65 i forumet Dagboker
    Svar: 19