Jeg har i dag bestilt tid hos en orthomolekylær læge i Storkøbenhavn. Desværre har han først tid i midten af september, men så får min T3-behandling en chance i mellemtiden.
Weekenden har jeg brugt på at fundere - og konklusionen er, at jeg faktisk aldrig har hørt/læst om nogen, hvis helbrede blev forandret markant i forbindelse med T3-behandling, derimod har jeg hørt/læst om folk, der har fået det så meget, meget bedre i forbindelse med thyroid-behandling.
Først overvejede jeg at få thyroid sendt fra udlandet, men det viste sig at være en meget dyr løsning (5 kr. pr gain), så set med de briller, kan det hurtigt vise sig at være tjent ind, selvom den læge jeg har tid hos, er uden for det almindelige sundhessystem og dermed koster penge.
Ellers går det ok - stille og roligt, i ordenes bogstavelige forstand. Lidt for stille og roligt, kan man vel sige, men fysikken tillader ganske enkelt ikke andet.
Hvad angår mine øjne, så syntes jeg faktisk stadig at bevægleserne er blevet en smule stive/træge, men ellers er der ikke noget at rapportere om for øjeblikket.