Viser søkeresultater 1 til 10 av 43

Threaded View

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    37

Standard Sv: Konkurranse om ett nytt navn

Anisas flerhodede monster er helt rett.
    I tillegg tenker jeg også på markedsføringen av "Repsil" hvor de demonstrer vond hals med en sirkelsag i halsen... For å føre tankerekken min videre - så er MIN ikke-fungerende Gl. thyroidea et sagblad som deler meg i to; de delene som slett ikke fungerer normalt og de delene som VIL at alt skal føle normalt... Å kalle thyroidea for en sommerfugl synes jeg er FLOTT, når den fungerer - men akkurat nå er den som en kastanje med pigger, for meg... Fascinerende, men rimelig plagsom.
    Om vi skal fortsette med sommerfugltemaet, så er endel sommerfugllarver rimelig stygge; piggete, hårete og triste farger, men INNI sommerfugl-larven ligger det mye potensiale. Dette potensialet; OSS selv som ganske friske/normale, er en fantastisk flott tanke å holde fast ved! Jeg så en sånn nitrist larve i forrige uke, rett før den skulle forpuppe seg...
    Mange av oss "brøler" til legen for å få behandling, for å slippe sykdommen som holder oss fast, slik at vi ikke får vært oss selv...
    "Broken Wings" - eller med vingene i lomma er også forslag som jeg synes er flotte! Innestengt i oss selv pga. inadekvat behandling, er en annen synsvinkel. NÅ føler jeg meg som ei larve, daff og sårbar - men når jeg er meg selv, er jeg tøffere enn toget (vakker kommer jo an på øyet som ser - men i tankene mine kan jeg i hvert fall fly, når jeg er friskere)
    Sist endret av Cat71; 14-07-10 kl 10:22 Begrunnelse: skrivefeil
    Tøff tobarnsmams! Hypo 2005 (postpartum) Levaxin ineffektiv. Symptomer siden 1992... Cat71s dagbok

Lignende tråder

1. Nytt tema ?
    Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 11
    Siste melding: 14-04-10, 17:49
  2. Hei, hei - nytt medlem
    Av Marin Grense i forumet Presentasjoner
    Svar: 4
    Siste melding: 15-04-08, 23:12
  3. Nytt liv med Levaxin?
    Av Gitte i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 23