Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
14-07-10, 10:20 #29
Sv: Konkurranse om ett nytt navn
Anisas flerhodede monster er helt rett.
I tillegg tenker jeg også på markedsføringen av "Repsil" hvor de demonstrer vond hals med en sirkelsag i halsen... For å føre tankerekken min videre - så er MIN ikke-fungerende Gl. thyroidea et sagblad som deler meg i to; de delene som slett ikke fungerer normalt og de delene som VIL at alt skal føle normalt... Å kalle thyroidea for en sommerfugl synes jeg er FLOTT, når den fungerer - men akkurat nå er den som en kastanje med pigger, for meg... Fascinerende, men rimelig plagsom.
Om vi skal fortsette med sommerfugltemaet, så er endel sommerfugllarver rimelig stygge; piggete, hårete og triste farger, men INNI sommerfugl-larven ligger det mye potensiale. Dette potensialet; OSS selv som ganske friske/normale, er en fantastisk flott tanke å holde fast ved! Jeg så en sånn nitrist larve i forrige uke, rett før den skulle forpuppe seg...
Mange av oss "brøler" til legen for å få behandling, for å slippe sykdommen som holder oss fast, slik at vi ikke får vært oss selv...
"Broken Wings" - eller med vingene i lomma er også forslag som jeg synes er flotte! Innestengt i oss selv pga. inadekvat behandling, er en annen synsvinkel. NÅ føler jeg meg som ei larve, daff og sårbar - men når jeg er meg selv, er jeg tøffere enn toget (vakker kommer jo an på øyet som ser - men i tankene mine kan jeg i hvert fall fly, når jeg er friskere)
Sist endret av Cat71; 14-07-10 kl 10:22 Begrunnelse: skrivefeil
Tøff tobarnsmams! Hypo 2005 (postpartum) Levaxin ineffektiv. Symptomer siden 1992...
Cat71s dagbok
Lignende tråder
-
Nytt tema ?
Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 14-04-10, 17:49 -
Hei, hei - nytt medlem
Av Marin Grense i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 15-04-08, 23:12 -
Nytt liv med Levaxin?
Av Gitte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-03-08, 16:25 -
Nytt år, nye muligheter!!
Av Maia i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 08-01-07, 21:39 -
Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
Av Marianne i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 1Siste melding: 04-01-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker