Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
13-07-10, 13:05 #2
Sv: Etter anorexi og bulemi...
Hypotyreose-symptomer som trøtthet, daffhet og motløshet har senere i livet gjort at jeg har prøvd å "spise meg til krefter". Hørt den før?
- Hvis man skal opp på en fjelltopp, tar man en bit sjokolade eller søt kjeks?!
- Inntak av raske karbohydrater har hatt kjip effekt for meg siden 1992: Mer trøtthet, ENDA mer søvnig og mindre krefter (+ dårlig samvittighet og flere kilo...)
Lav GI-kosthold og såkalte trege karbohydrater har hjulpet meg mye, men jeg tror bedre oppfølging etter bulimi, raskere diagnose av hypotyreose og riktig medisinering av hormonmangel/mangler hadde bidratt enda mer. Jeg spiser riktigere idag og trener litt/jevnt (når jeg orker/har gode periode) - men legene mine kunne gjort mye mer. Er glad jeg kom meg gjennom 2 graviditeter uten problemer og at barna ikke har fått mén - men så var jeg også REALT syk i 2005, kort tid etter at minstemann kom til verden...Boka "Og så skal du ikke stille spørsmål" (Per Egil Hegge) var også en øyenåpner.Tøff tobarnsmams! Hypo 2005 (postpartum) Levaxin ineffektiv. Symptomer siden 1992...
Cat71s dagbok
Lignende tråder
-
Overdosering av Levaxin etter økning av D3
Av Joni i forumet D-vitaminSvar: 11Siste melding: 07-12-09, 09:37 -
etter graviditeten...
Av lotten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 24-02-09, 23:24 -
Etter ett år på Neo Mercazole...
Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 28-03-08, 17:51 -
styre etter TSH
Av Bittebitt i forumet TSHSvar: 11Siste melding: 28-10-07, 17:55 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13

Svar med sitat

Bokmerker