Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Lad dig ikke forlede til troen på, at Balderklinikken er den eneste saliggørende, og da slet ikke i et kompliceret tilfælde som dit, der kræver ubetinget et åbent sind og mindre fokus på blodprøverne (det er ikke meningen at afspore tråden med diskussionen for eller imod Balder). Læs om alternativerne i tråden Private klinikker anbefalet av våre brukere. Osloakutten eller Hegeli er bedre til både åbent sind og fokus på symptomerne, mener jeg.
Dette er helt sikkert riktig. Jeg har imidlertid anbefalt en lege på Balder til Herdis. Jeg kan jo ikke garantere for hvordan han er mot andre, men jeg ble ihvertfall gledelig overrasket over at jeg på hans initiativ ble satt på thyroid samt utredet for binyrer. Jeg hadde bare prøvd Levaxin i 3-4 mnd og ble overhodet ikke møtt med at jeg skulle prøve dette lenger først. Jeg sa jeg fremdeles slet med brain fog, komme i gang om morgenen, sterke frysninger, nattsvette og at livet generelt slettes ikke var så mye bedre enn før medisinering, dvs ganske kjipt. Da sa han at jeg skulle prøve erfa thyroid, og da jeg fortalte "livshistorien min", mistenkte han sterkt at jeg hadde binyreproblemer. Vil imidlertid bare understreke igjen at jeg selvsagt ikke kan gå god for hans behandling av andre, men at dette er min personlige erfaring.