Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
26-06-10, 22:55 #13
Sv: Effekt av medisin?
Jo Kristian.
Jeg har personlig ikke så veldig lett for å ta hensyn til statistikken når jeg svarer.
For statistikken stoler jeg ikke helt på.
Det vil si, jeg stoler ikke på dem som har laget den !
Man opplyser fra det hold at det bar er 10-12% som ikke blir bra på Levaxin.
Tallet har jeg hørt av en overlege på hormonlabben Aker i 2004.
Men hvor er statistikken ?
Jeg kan ikke finne den, og mistenker sterkt at dette var et propagandautsagn basert på legerykter og på det fagmiljøet gjerne vil tro og fremstå med.
Og hvordan skulle en statistikk bli troverdig når så mange ikke får behandling eller havner i diffrensialdioagnoser ?
Likevel - jeg kjenner mange jeg som sier de har det ok på Levaxin.
En får da håpe du er blant dem Kristian !
Noen - sier - de har det OK - noen har nok det.
Jeg mener at behandlingen for lavt stoffskifte ikke kan være den samme for alle - dette er en tilstand som gir svært mange forskjellige utslag.
To opplever ikke samme selv om noe er grunnleggende.
De vil ikke benytte de preparater som finnes på markedet, og vil kun bruke ett - EN type passer alle ?
Jeg mener dagens behandlingsregime har spillt fallitt - det er selvbestaltet og fanger ikke opp de som virkelig får problemer ! Vi får jo bare høre at vi er idioter som må på lykkepiller hvis levaxinen ikke gir symptomfrihet.
Som overlegen på Aker sa det : 88-90% får det bra - de 10-12% som ikke får det bra har vi ikke noe tilbud til !
Prosenter hører jo mer hjemme i festlig lag, så la oss snakke tall - og da blir det ca.10 -12 TUSEN mennesker i Norge, som vår hormonintelligensia ikke har noe tilbud til.
Ikke bare har de ikke noe tilbud - de nekter og de vanskleliggjør livet for alle de som har tatt tak i det broblemet som AKER BURDE HA GJORT - for å ta tak i sin egen helse er ikke noe bra.
Det skal jo legen gjøre.......
Så beklager jeg jo meget Kristian.
Jeg er av de rammede.
Håper du kan tilgi meg utblåsingen - den var også ment som en orientering, men jeg håper jo den er forgjeves for deg og at behandlingen vil virke bra på deg !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kan man kreve å få prøve medisin mot lavt stoffskifte?
Av GMA i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-03-11, 19:31 -
Lavt stoffskifte, ukjent årsak
Av Jerene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 11-12-10, 17:46 -
Lavt stoffskifte, ukjent årsak
Av Jerene i forumet PresentasjonerSvar: 9Siste melding: 08-11-10, 22:23 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 48Siste melding: 28-05-10, 13:22 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet DepresjonSvar: 20Siste melding: 15-07-09, 21:01

Svar med sitat
Bokmerker