Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
Tråd: Fortell meg om Oftebro
-
02-04-09, 15:56 #11
Sv: Fortell meg om Oftebro
Takk skal du ha!
Jeg har jo hypotyreose, ikke Graves. Men han vet sikkert litt om det meste? Vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å forsøke oss frem, og lete etter gode samarbeidspartnere?
Og så får vi dynge legene ned i spørsmålene våre. Lese og forske på egen hånd.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
02-04-09, 16:56 #12
"Psykisk" er kanskje en grei måte å avslutte det hele på, i stedet for å si "jeg vet ikke" og tape ansikt?
Akkurat som våre mager-tarmer som blir karakterisert som "psykisk" eller IBS (irriabel bowel syndrome).
Det er tydelig at thyreoidea og hormoner er veldig komplisert. Det påvirker hele kroppssystemet. Det er så mange symptomer som kan assosieres med andre sykdommer, som sekkebegrepet psykisk.
Det er nok ikke lett å være lege.
Jeg må innrømme at jeg savner utsagnet "jeg vet ikke"!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
02-04-09, 18:03 #13
Oftebro er den dyktigste endokrinologen i Norge. Han har reddet mange menneskeliv her til lands! Det skal være sikkert og visst.
En av grunnene til at så utrolig mange liker han, er at han behandler på motsatt måte av fastleger/sykehus. Han følger nemlig symptomene mer enn blodprøvene. Noe som alle leger og spesialister burde ha gjort. Det er nemlig hvordan vi føler oss som teller mest, ikke hva blodprøvene sier. Så prøv Oftebro. Sjansen er stor for at du blir frisk hos han.
Jeg syntes forresten det er dumt å snakke for mye om penger - Det dyreste er å forbli syk, og ikke ha en skikkelig jobb engang! Penger må uansett til for å leve. Og da kan man like gjerne bruke de pengene (istedenfor å røyke, istedenfor å kjøpe sminke, parfymer og annet skit vi egentlig ikke har godt av!) på timer som kan gjøre en frisk slik at man kan tjene virkelig gode penger igjen!
-
02-04-09, 19:55 #14
Ja det er verd å brøve Oftebro noen ganger, men ha mye kunnskap selv ved siden av.
Etter noen mnd hos ham oppdaget jeg at han hadde overdosert meg med liothyronin, og at jeg fikk for lite Levaxin.
Dette rettet jeg på selv, etter blodprøver tatt hos fastlegen min. Jeg hadde ikke råd til å fly til Oftebro hver mnd, og intervallene han satt opp var alt for lenge mellom hver gang jeg skulle komme til ham.
Men, nå har jeg brukt de jeg kan for å få tak i medisin.
Jeg skaffer meg mer og mer kunnskap, og prøver å behandle meg selv.
Kommer til å bestille medisiner på nettet, og gå på Balderklinikken for å få siste "finpuss".
-
12-11-09, 18:47 #15
Hei! Dere som har vært hos Oftebro..har han peiling på binyrene også..?
Hvis noen vet...
Live
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
Lignende tråder
-
Fortell meg om Oftebro
Av jane i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 12-11-09, 18:47 -
Dr. Helge Chr. Oftebro
Av Mod i forumet Oftebro HelseSvar: 0Siste melding: 31-08-09, 13:57 -
Dr Oftebro
Av mojavi i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 16-06-09, 00:07 -
Dr Oftebro
Av mojavi i forumet Oftebro HelseSvar: 3Siste melding: 16-06-09, 00:07 -
Oftebro Helse
Av Bonzo i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 30-05-07, 17:15