Prøv å få legen til å skrive ut ERFA for et års forbruk, eller 3reit ?
Trodde ikke det skulle gå, men det gjorde det gitt etter intenst mas på legen fra min side. Fikk rp. på 30mg Armour riktignok, men ikke noe problem å få ut ERFA på Vitus.

Sitter nå med boksen foran meg! Leverte rp. i går - levering i dag. Helt smertefritt, bare noen kroner fattigere. Behøvde ikke å argumentere en gang. Sa bare jeg heller ville ha ERFA fordi jeg ikke likte cellulosen og dextrosen i Armour og det var ikke noe problem.

Binyreproblemer oppstår jo som følge av at stoffskiftet er for lavt.....
Og de reagerer ofte med å øke problemene før man får stoffskiftet opp.
Så da får vi se og ERFA virker bedre enn Armour. Holder på å øke så får jeg heller krangle med legen om mengden på ett senerer tidspunkt. Håper du har rett i at binyrene kanskje vil "ordne seg" bare jeg får nok n`Finn.
Tror jeg strekker strikken for langt om jeg begynner å mase på legen om kortison akkurat nå!! Begynt med litt krem da etter råd her på forumet og synes det også har litt positiv effekt. Har hatt noen bedre netter med mer søvn og ikke perioden på ettermiddagen som jeg i lang tid har blitt så sliten og trøtt er av kortere varighet.

Får svar på nye binyreprøver (spytt, blod, DHEA, ACTH i tillegg til jod og D på mandag og er litt spent på hva de viser.

H:-)