Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
16-05-10, 17:21 #10
Sv: Vektøkning ved behandling..
Jeg gikk på levaxin i 3 år,og la veldig merke til at jeg gikk opp og ned i vekt som en jo-jo,ikke mer enn 1-2 kg, men i fra døgn til døgn er jo dette mye.
La merke til at jeg særlig la på meg da jeg trente, som for meg er og var veldig ofte. (Nå har jeg lært at jeg må lytte mere til kroppen ift dette og ta litt andre forholdsregler; og pleie meg selv ift kosthold og kosttilskudd.
Men å la være å trene,klarer jeg nok ikke noen gang å slutte med......
)
Etter jeg hadde trent gikk jeg som nevnt opp i vekt, og hvis jeg lot være å trene gikk jeg ned i vekt. Kan ikke huske jeg veide det samme fra dag til dag noen gang på levaxin, så dette var da kanskje vann?
Men nå for litt over en mnd siden startet jeg på Erfa Thyroid. Nå veier jeg nøyaktig det samme hver dag, selv om jeg trener el ikke trener. Selv om jeg er en ganske slank dame, la jeg på meg 2-3 kg nå på slutten med levaxin. Har nå gått over til lavkarbo i tillegg til medisinendring, og ser at jeg har gått ned ca 1/2 kg på 3 dager. Det er lettere å se nå som jeg ikke går opp og ned hver dag.
Så poenget er at det virker som Thyroid, hos meg, gir en helt annen balanse i kroppen enn levaxin. Både ift vann og forbrenning.
Føler veldig med deg forresten, Eva Karin. Jeg kan ikke noe annet enn å anbefale thyroid uansett jeg.
Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00 -
vektøkning!!
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 03-05-05, 12:15

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker