Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: vektøkning!!

madonna Gjest

Standard vektøkning!!

Jeg bare eser ut!! Har bare den siste uken gått opp 1,5kg og det burde vært den andre veien. Prøver å føleg g.roede og på ett kurs gikk jeg ned 1,6kg... Jeg spiser ganske sunt, koser meg i helgene men ikke mye utover det. Jeg har en bmi på 36 og er 40 kg fra der jeg var for bare 4 år siden. Jeg blir så Deppa
    Det er ikke bare utseende som plager meg, men det faktum at det er veldig skadelig for kroppen, er redd for vidre plager. Det er også ikke morsomt når folk ser på meg og tydlig tenker; hva har du spist de siste årene?.. Jeg begynner å unngå situasjoner der jeg kan møte gamle kjente, er lei av å forklare meg..

Noen som har noen gode råd?

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Hei Britt
    Du har fått konstatert lavt stoffskifte og bruker Levaxin mot det? Eller er du en av de mange som har blodprøver "innen normalen" men som føler at noe er galt med kroppen?

Jeg har et innlegg om vektøkning og problemer med å gå ned i vekt, til tross for fornuftig kosthold og trim. Se lenger ned på hovedsiden, gå inn på Storfolk.
    Jeg har fått det bedre etter å ha byttet til Armour isteden for Levaxin. N'Finn, en av de andre brukerne her, har også sett hyggelig vektnedgang etter å ha begynt med Armour.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn