Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Tråd: Fersking som lurer
-
01-02-08, 15:54 #1
Fersking
Hei. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte i nov 2007 og har liten eller ingen kunnskap om denne sykdommen. Heldige meg som fant dette forumet! Jeg er imponert over den kunnskap noen av dere sitter inne med og håper jeg kan få lov til å snylte på den er periode.
Litt om meg: 47 år og bor ved Mjøsa. Mann, noen barn og 2 katter har jeg og. Jobber som våken nattvakt hvilket ikke er kompatibelt med sykdommen. Formkurven min er varierende, men jeg tror ikke jeg er blandt dem som er verst angrepet.
Jeg har noen spørsmål, men tror jeg finner et annet sted i forumet til dem.~ Scarlett ~
Under opplæring
-
02-02-08, 15:34 #2
Re: Fersking
Velkommen Scarlett! Håper at du kommer til å trives her!
-
02-02-08, 17:46 #3
Fersking som lurer
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte i nov og går nå på 50 mg levaxin pr. dag.
TSH 39 (0,20 - 4,0)
Fritt t4 9,2 (9,0 - 22)
Trøtt hele tiden, vondt i hofter og ankler - stivner når jeg sitter og ligger. Tørr hud, uhyre sensibel og sårbar. Tiltaksløs og vektøkning. Dette er i korte hvordan jeg føler meg. Høsten 2007 var vanskelig pga. omstendigheter innen familien og jeghar trodd at min heller dårlige almenntilstand kunne skyldes dette. Stivheten i hofter og ankler har jeg forøvrig hatt i minst 2 år. Selv om jeg nå er medisinert har jeg ikke merket noen bedring. Skjønner forsåvidt det når jeg leser om andres TSH verdier, det er nesten så jeg blir urolig og lurer på hvor syk jeg egentlig er.
Prøvsvarene ovenfor er fra forrige uke etter 8 uker med Levaxin.
Er det noen her som kan gi meg en tilbakemelding på prøvesvarene min? Jeg skal til legen på torsdag og vil stille de rette spørsmålene.~ Scarlett ~
Under opplæring
-
02-02-08, 17:56 #4