Hei igjen,
jeg ble ikke operert i mars slik planen var. Fikk bihule-/øre- OG lungebetennelse mer eller mindre på én gang, for sikkerhets skyld, så det måtte utsettes.

Men nå nærmer det seg, jeg har fått ny innkallelse og skal legges inn og opereres mandag om en uke. Gruer meg fortsatt, men er ikke fullt så livredd som jeg var tidligere i vinter. Hele tanken har vel modnes litt, tror jeg, samt at jeg har forstått litt mer av hva jeg har foran meg. Var jo så redd for at jeg skulle få en lang, vanskelig periode etter operasjon, med tanke på medisin/Levaxin og slikt, men i følge endokrinologen "min" er mitt naturlige stoffskifte allerede slått helt ut med Neo-M slik at jeg forhåpentligvis ikke vil merke den helt store forskjellen. Bortsett fra at jeg slutter å ta dem, selvsagt.

Jeg føler riktignok fortsatt at det er mye som er usikkert - jeg aner veldig lite om hva jeg egentlig står overfor på sykehuset, men tenker at jeg får bare ta med meg en kosedress og et par bøker og en litt positiv innstilling og håpe at det går bra. Spent er jeg, i alle fall...