Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
13-08-07, 07:56 #39
En behandling som skal støtte binyrene kan ikke settes inn før en vet hva som skal støttes. Binyrene består av 3 deler som lager mange hormoner så en må først få en oversikt over hva som er problemet før en kan støtte det.
Etter min mening må eller bør alle som har et definert stoffskifteproblem teste binyrefunksjonen.
Dette er spesialistkrevende og kan komme igang på grunnlag av undersøkelser fastlegen din utfører.
Jeg vet det kan være krevende å få en fastlege til å gjøre disse undersøkelsene, men de innledene undersøkelene er bare blodprøver.
Neste runde er spyttprøver av fritt kortisol.
Fastlegen sender deg da videre til spesialist om det er noe han mener bør undersøkes nøyere.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Livet er fedt
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 2Siste melding: 11-10-11, 17:08 -
Hypotyreose tar livet av meg
Av lolipop2000 i forumet Frustrert og leiSvar: 44Siste melding: 17-03-09, 21:34 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker