Side 1 av 5 12345 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Vest-Agder
    Alder
    40
    Meldinger
    21

Standard Hypotyreose tar livet av meg

Jeg hater fastlegen min, en forbanna arrogant idiot

Fikk sykdommen i 2001 og er nå erklært frisk av legen ! (bruker levaxin)

Jeg har så mange symptomer at jeg blir gal!

* Hvorfor er jeg helt BLEK i ansiktet? Får fin farge på resten av kroppen, men ansiktet mitt er helt SYKELIG BLEKT! Hvorfor?!

* Hvorfor er håret mitt så jævlig TØRT? Jeg ser jo ut som en idiot hvis jeg ikke har noe voks eller annet i det.

* Hvorfor har jeg behov for mange flere timer søvn enn alle andre?

* Hvorfor klarer jeg ikke konsentrere meg om ting lenger?

* Å HVORFOR I HELVETE HØRER IKKE LEGEN MIN PÅ MEG? HVORFOR FØLER JEG MEG SOM EN JÆVLA HYPOKONDER HVER GANG JEG ER OSS LEGEN?

Å sist men ikke minst, jeg har begynt å bli dement. Jeg har ikke lenger kontroll over luftavgang! Jeg merker ikke engang at jeg slipper ut luft, men jeg gjør det. Jeg er 21 år! Å klarer **** ikke kontrollere tarm gassen min.

Å joda, jeg har vært til undersøkelse halve norge rundt for å finne ut hva som er galt når det kommer til inkontinensen! De finner nedsatt sensibilitet i anal kanalen. Enkelte mener det kan være pga dårlig blodomløp eller noe., men ingen kan si noe sikkert. Det eneste de kan si sikkert er at DE KAN IKKE GJØRE NOE MED DET!

Jeg er 21 år gammel gutt, som har fått beskjed om at dette må jeg leve med! Hahaha? Hva **** snakker de om? Ikke ****.

Hva er deres mening om dette? Jeg har undersøkt alt som er mulig å undersøke i forhold til inkontinensen, de finner ingenting galt. Bortsett fra dårlig sensibilitet i anal kanalen, som de ikke har peiling på hvorfor er sånn. KAN DETTE HA NOE MED DET LAVE STOFFSKIFTET Å… GJØRE? STOFFSKIFTE ER JO ROTEN TIL ALT ANNET ****SKAP I KROPPEN MIN!