Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
09-07-07, 09:30 #13
Optimal TSH for de fleste av oss som spiser thyroxin er null.
Måleinstrumentene labben bruker har en nedre grense på 0,01 så p labarket står det <0,01.
Det er flere lett forklarbare grunner til at den blir så lav - prøv søkefunksjonen her på forumet så finner du sikkert mye om det.
7,9 ? er helt sykt at du ikke får beskjed om å øke dosen !
Optimal fT4 er det du skal søke å finneut. Du har DIN verdi, og hvor stor den er vet ingen. Det er ikke sikkert den ligger innenfor grenseverdiene engang, den kan godt ligge litt over. På deg ? tipper et sted mellom 18 og 24.
For å finne den fT4-verdien du trives med må du gå svært sakte fram. Den ligger nær den maksimale dosen du tåler. Øk dosen med 25µ/dag hver måned. Hjertet er som regel det som bruker lengst tid på å tilpasse seg dosen. Får du for mye hjertebank eller at den varer over noen få dager, så gå litt ned på dosen igjen en tid.
Jeg syns ikke det er nødvendig å ta blodprøver heller. Jeg gikk sakte fram å stolte på mine følelser og hadde ikke blodprøveresultater i bakhue som kunne bringe meg til å tro noe annet.
Hadde jeg bare gjort dette for 20 år siden.......
Jeg syns det er for jævlig at folk ikke blir fulgt opp bedre enn det du gjør !
Du har selvfølgelig rett til å klage på en behandling som ikke virker godt nok !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Livet er fedt
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 2Siste melding: 11-10-11, 17:08 -
Hypotyreose tar livet av meg
Av lolipop2000 i forumet Frustrert og leiSvar: 44Siste melding: 17-03-09, 21:34 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker