Viser søkeresultater 1 til 10 av 134
Threaded View
-
18-12-07, 19:11 #11
Ikke lett å vite hva som er psykisk og fysisk, men det henger vel sammen. når jeg "kollapser" etter for høyt aktivitetsnivå blir jeg overfølsom for lyd og lys, ullen i hodet, snakker mye feil/surrer, jeg kan nesten begynne å gråte om jeg hører en høy lyd og musikk/radio i bakgrunn av en samtale ødelegger all konsentrasjon. jeg har faktisk ikke hørt på musikk på over ett år.
jeg tror mange av oss har det slik, men andre har ikke forutsetning til å forstå dette.
sliter ogsåmed mye muskelverk og feberfølelse. dette trigges om jeg feks går tur og blir svett.
lytt til kroppen din og ta de signalene den gir på alvor, man lærer seg å kjenne sin begrensning og disponere kreftene etter hva man prioriterer.
skulle gjærne hatt en tryllestav, da skulle jeg svingt den og spredt tryllestøv over oss alle!! klem
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 28Siste melding: 04-09-09, 11:30 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker