Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
13-04-10, 23:37 #6
Sv: Fastlegen mener jeg er overdosert
Det er kanskje vanskelig å finne artikler, i hvert fall på norsk, som virker troverdige og ikke ser "hjemmesnekra" ut for legen. Kanskje noen andre her kan hjelpe deg med det.
Det er trist med alle disse legene som skal stå på sitt og ikke har tillit til pasientene i det hele tatt. Det kunne kanskje hjulpet, hvis du ikke har gjort det allerede, å gå rolig frem og forklare hvordan du ser på situasjonen, dine tanker rundt det, og være litt pedagogisk. Hvis dette ikke hjelper, vil jeg vel anbefale at du bytter fastlege, ettersom dette er en person du kommer til å måtte ha tillit til i lang tid fremover. Går selv på Volvat, og er rimelig fornøyd med det, selv om hun stoffskiftespeisalisten jeg gikk til plutselig forsvant og hun andre var sykemeldt, så jeg går til en som ikke er spesialist på stoffskifte, men han er like flink, synes jeg. Hadde faktisk så å si nøyaktig samme verdier forrige gang jeg var der, og til tross for at jeg sa at jeg følte meg litt overdosert, syntes han jeg skulle fortsette på dosen, og etterhvert gikk overdoseringssymptomene over (føler meg nesten mer lav nå). Har byttet fastlege litt rundt, men kommer ikke til å gå bort fra Volvat nå. Etterhvert trenger man jo ikke gå dit så ofte, så da blir det ikke så dyrt.
Ønsker deg lykke til med legen, og et tips er å ikke la han bruke opp så mye av din tid, selv om det er litt strevsomt å bytte.
Lignende tråder
-
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva mener dere om dette?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 27-05-08, 22:27 -
til fastlegen i morgen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 11:37 -
Får ikke hjelp av fastlegen
Av i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 08-04-05, 16:33

Svar med sitat
Bokmerker