Hos meg ble jo Levaxin dosen kjørt så høyt som mulig over tid før jeg tilsatte Lio. Og jeg senket t4 og la til 5 µg Lio. Men det virker som om den syntetiske medisinen ikke gjør jobben så godt som Thyroidene. Men jeg kjenner mange som er "helt friske" på kun Levaxin og de som har blitt bra med tillegg av Lio. Det var ikke tilfellet hos meg..

Jeg har tor på at man reagerer forskjellig på det meste, og det er jo derfor det blir så komplisert. Jeg har to andre med Hypo i familien. Den ene er "helt frisk" på Levaxin alene. Den andre ble 100% ufør på samme medisin, til personen skiftet til Armour, og er nå tilbake i full jobb osv.

For meg er det drepen å være overdosert. Hele systemet krasjer. Kan ha med at jeg har andre plager utenom, men det blir jo også helt umulig å finne ut av..

Det med de Belgiske forskerene var veldig interessant Anisa! For da jeg gikk tom for Thyroid og måtte over til syntet igjen så tilsatte jeg 20µg Lio og det går greit. Ikke at kroppen reagere særlig godt på det (kraftig fall i formen), men blir ikke helt ødelagt av Lioen heller. Sist jeg forsøkte meg på Lio ble jeg skam dårlig på alle fronter..

Det med D-vitaminer kan man ikke understreke nok. Jeg blir helt frustrert over legene som nekter å ta de prøvene... Hvor stor dose tar du n'Finn?