Viser søkeresultater 31 til 40 av 149
-
26-02-07, 09:09 #31baremei Gjest
For min mage, som jeg kranglet med hver eneste dag, ble løsningen å droppe melkedrikking.
Det hjalp en god del, og jeg kan gå ut når jeg vil, før hadde jeg perioder hvor jeg måtte forsikre meg om at det var do i umiddelbar nærhet, så jeg rakk frem, med ståpels og kaldsvette og knip.
Legen insisterer på at Biola e.l. vil fikse resten, men da blir jeg verre igjen...
Det tok 3 måneder før melkekuttet gjorde vesentlig forskjell, og jeg testet en del ganger. Et par glass melk ga igjen boblende mange, stålånde og litt til.
Det hender jeg unner meg litt frokostblanding med melk, men da vet jeg i det minste hva som venter meg etterpå...
-
26-02-07, 09:13 #32
jeg drikker ikke melk, jeg blir også dårlig av det.. det går an med laktoseredusert melk, ellers holder jeg meg til soya, rismelk og tofu produkter. så jeg tviler på at det er det som er grunnen (selv om det minner litt om en reaksjon på melkeprodukter..)
-
26-02-07, 10:55 #33
Jeg tok en yorktest nylig og jeg har en svak IgG-reaksjon mot soya. Mer mot gjær. Og ifølge blodtypen skulle jeg ikke ha soya heller, og jeg blir trøtt av soya. Melk tåler jeg overhodet ikke.
-
26-02-07, 14:19 #34
Du stresser litt for du skal ha eksamen, og nettopp derfor blir du dårlig i magen kanskje? Slik er det ihvertfall ofte med meg.
-
26-02-07, 14:43 #35
Jeg prøvede 1 ss silisium blandet i drikke hver morgen eller kveld. Hjelper veldig godt mot magetull. Du får kjøpt det i helskostforretninger med eller uten konserveringsmidler.
-
26-02-07, 17:14 #36
Pling: Jeg tror ikke det er eksamens nerver eller angst.. har hatt det før og det er ikke slik magen min pleier å reagere
-
26-02-07, 21:46 #37
Det er ikke uvanlig å ha mageproblemer med Hypotyreose. De fleste har hard mage, men det er også dem som får lømage eller diare.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
27-02-07, 09:12 #38
jeg har fått hardt i magen etter jeg fikk stoffskifte. men av og til får jeg sånne perioder der jeg får urolig løs mage og ingen ting av det jeg spiser og drikker vil være i magen.. jaja.. tror den perioden er over for denne gang, virker som om jeg er på "bedringens vei" der..
Må bare si..igjen.. at dette er et utrolig flott forum - får så mange svar her - som jeg ikke får hos legen min. Det virker som om han "bare" er opptatt av stoffskiftet ligger i normalverdiene - han tenker ikke så mye på alle de symptomene som jeg sliter med hver dag..
-
27-02-07, 10:38 #39
Hvis du har løs og hard mage kan du falle inn i irritabel-tarm-kategorien, sjekk hva de skriver om det på www.legehandboka.no
-
06-03-07, 18:55 #40
Bristepunktet nærmer seg..
Nå kjenner jeg at jeg holder på å kollapse, både fysisk og psykisk. Har i de siste ukene hatt tidlige morgener og seine kvelder. Har brukt mye energi på eksamenslesing og på å være i dårlig form... I dag var jeg og tok nye blodprøver - håper egentlig på at de viser at jeg må øke medisineringen - for jeg holder på å gi opp..er konstant dårlig.. Og i morgen har jeg eksamen i filosofihistorie.. mitt mål er å stå! Jeg har heldigvis fri i en uke etter eksamen - da skal jeg sløve, jeg skal ikke gjøre en dritt 8)
dette ble litt rotete..jaja.. måtte bare få lufte litt på tankene mine
Ha en fin kveld alle sammen
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25
Svar med sitat

Bokmerker