Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
01-05-06, 16:05 #4
Sv: Har hatt hypothyreose i 15 år. Muskelsmerter...
Hei findus
Jeg har enorme smerter i visse muskler, evt senefester/ledd. Dette blir verre og verre jo lengre jeg utsettes for kulde, spesielt kald vind. Så nå er jeg temmelig dårlig, ligger det meste av tiden.
Når det har vært varmt lenge så løsner dette mye. Ja, det er så jeg gang på gang har lurt på om jeg innbilder meg at jeg har hatt det så ille, men nå kan jeg skrive under på at det ikke er innbildning.
Har du lagt merke til om dine smerter har sammenheng med noen type vær?
Var til revmatolog for flere år siden. Han sa jeg hadde fått fibromyalgi fordi jeg hadde verket så mye pga stoffskiftet. Det var etter dette jeg begynte med Thyroxin. Men jeg tror jeg blir verre og verre for hvert år, så jeg er temmelig fortvilet. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å slippe unna dette smerteh....... Ja, hodepine følger jo også med, og den er jo det aller verste."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Libido..... manglende lyst
Av belit i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 33Siste melding: 31-03-10, 09:17 -
Muskelsmerter
Av Bille i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 12Siste melding: 19-07-09, 19:30 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 26-08-06, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker