Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
15-03-10, 14:29 #26
Sv: Jeg har hentet noen blodprøvesvar
Takker

Det er vel mer legen som er fokusert på tall tror jeg. Selv om jeg i flere år har fortalt legen om trøtthet, økt søvnbehov, vektøkning på 20 kg, mistet mye hår, tørr hud, hoven i ansikt + fingre, mor med lavt stoffskifte, søster med lavt stoffskifte, så er det ikke gjort noe for å sjekke ut om jeg mangler noe vesentlig i kroppen. Prøvene har jo sett greie ut så da er jo alt i orden. Ble riktignok satt på antidepresivia i noen år uten at det ble bedre.
Nå føler jeg meg ...Lurt og forbanna. Og...Men så er jeg så sliten at jeg ikke orker så mye mer legegreier. Det høres ut som jeg bare ligger på sofaen, det gjør jeg altså ikke (har 3 barn + studerer deltid) men akkurat nå er en bytur på 30 min det jeg orker....Og sånn vil jeg ikke ha det mer, uansett hva legen mener om mine blodprøver. Men det er klart jeg blir jo litt opphengt selv når jeg ser at dem ikke ser så ille ut og jeg føler meg som en skygge av meg saelv her jeg går....
Jeg HATER å klage, og nå føler jeg at jeg bare gjør det hele tiden. Jeg vil ha ENERGI og kunne funke i hverdagen.Legen sa da vi fikk prøvesvarene at jeg hadde litt lavt stoffskifte men at det ikke var det som gjorde meg trøtt. Og at jeg ikke trengte medisiner.
Lignende tråder
-
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
Nye blodprøvesvar.....kan noen tolke dem?
Av Bodø i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-01-08, 14:13 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17 -
Kjennes ut på formen som æ har vært på århundrets største fyllekalas!!!!
Av seven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 21-09-05, 20:20 -
Kan noe "tolke" prøvesvarene??
Av Kirsten i forumet BlodprøverSvar: 51Siste melding: 09-09-05, 22:29

Svar med sitat
Bokmerker