Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
14-03-10, 09:37 #7
Sv: Noen som kan hjelpe meg med prøvesvar ?
Du har visst hatt dette enstund du viravira.....
Jeg har jo vært der - fremstillt meg for leger, fått globoid og øyedråper - og gode ønsker. Blitt sendt til spesialister - alt fra ørenesehals til reumatologer og psykologer - og fått diagnoser.
Jeg har også fibromyalgi - men det var før jeg fikk hypothyreose sies det.
Men var det det ?????
Når jeg "ripper opp i det" vil man ikke engang i etterpåklokskapens lys endre noe på alle de feil som er gjort.
Etterpåklokskapen er som kjent den enenste klokskap.....
Ta blodprøver fastende så tidlig om morgenen som det er mulig (for en som har så lavt stoffskifte som deg)
Det viktigste er at man medikamentfaster.
Flere hormoner har døgnvariasjoner, og morgenverdien er viktig. TSH er feks mye høyere om morgenen hos de som den virker på da. Det gjør den ikke hos deg på de foreliggende prøver, men du kan jo prøve tidlig da, siden de jo er slaver av denne.
Hvis blodprøven TRAS er positiv, skal du være meget obs på øyenforandringer.
Det er forøvrig grunn til hastetime hos spesialist.
Så får man vonter i skråget. Det er det som er grunnlaget for fibromyalgidiagnosen. Men mine vonter forsvant da jeg byttet ut Levaxin med Tyroid. Hovne hender kan være en komplikasjon som heter karpal syndrom - en tranghet i karpalområdet ved leddet. Forekommer også ved ankler.
Kolesterol er en stoffskiftemarkør. Den blir høy ved lavt stoffskifte og blir normal igjen ved korrekt stoffskiftebehandling.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
Nye blodprøvesvar.....kan noen tolke dem?
Av Bodø i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-01-08, 14:13 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17 -
Kjennes ut på formen som æ har vært på århundrets største fyllekalas!!!!
Av seven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 21-09-05, 20:20 -
Kan noe "tolke" prøvesvarene??
Av Kirsten i forumet BlodprøverSvar: 51Siste melding: 09-09-05, 22:29

Svar med sitat
Bokmerker