Mitt DHEA forsøk etter noen dager, 25 mg dose å morgenen: jeg blir speedet. Jeg klarte ikke å lande på kvelden, var spill våken hele tiden, og fikk ikke sove på nettene. Så nå har jeg sluttet. Inntil videre. Jeg må sove! Og nå i det siste har jeg blitt rågod på å sove, det er en drøm for meg med eldgammel søvnløshetshistorie. Pillene er kapsler, så om jeg skal eksperimentere med en minidose, må jeg åpne, drysse ut mesteparten i et glass og håpe på å lukke dem igjen. Akkurat nå frister det lite å prøve igjen.

Nå satser jeg på trening som skal lage DHEA i følge det jeg har lest meg til. Var på min første vektløftingstime på et halvår, eller mer, i går. Så nå skal jeg trene det jeg orker fremover, og se om det gir økte verdier av DHEA. Uansett er formen stigende. Jeg orker mer, utholder mer, tåler mer av det meste. Når jeg får min hvilestund midt på dagen er jeg jeg klar for nye runder. Slik var jeg ikke for noen måneder siden. Det går rette veien. Og bedringen har gått så mye raskere enn jeg fryktet. Har lagt på meg fire kilo med alle denne inaktiviteten, fått tilbake de jeg mistet da jeg begynte på Armour, men de kiloene går nok av med mer aktivitet.

Blodsukkeret har stabilisert seg. Nå spiser jeg hver tredje time. Magen min var ikke glad i å få et juksemåltid etter to timer slik som Wilson mener er det optimale. Det endte alltid med at magen knurret og jeg spiste etter en time. Dermed ble det tre timer mellom, uansett hvordan jeg gjorde det. Så nå er det ca seks måltider hver dag, mot ni på det verste