Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
09-03-10, 17:31 #18
Sv: Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Evelina: Tusen takk!
Akkurat nå er jeg rett og slett kjempe frustrert.. Jeg blir bare så innmari LEI av å gå bare hjemme og slenge hele tiden! Er absolutt ikke skapt til å gå slik; jeg er egentlig ei veldig sosial og selskapssyk (hehe) jente og trenger litt liv rundt meg.. Huff, så ensomt det er nå når jeg bare går alene her hjemme om dagene! Det er nesten ikke til å holde ut altså!
Alt stopper liksom på en måte opp for meg når jeg blir gående bare hjemme; døgnrytmen min er fullstendig snudd på hodet, jeg sover mange timer når jeg først har lagt meg for natta, og orker liksom ikke å gå noe særlig ut alene om dagene, hvis jeg ikke har en avtale med noen.. Jeg har desverre også en tendens til å få litt sånn angst for å gå ut alene når jeg blir sittende så mye for meg selv.. Noe som er forferdelig plagsomt, da dette ødelegger forferdelig mye for meg! Og jeg har gått arbeidsledig to (usammenhengende) halvår før dette, og får det likens hver gang det blir slik. SUKK!
Så sånnsett så er du jo utrolig heldig som i det minste har barnet ditt til å holde deg med selskap om dagene!
For du går foreløpig bare også hjemme, gjør du ikke?
Nei, man må jo prøve å fokusere på andre ting også iblandt, hvis ikke så blir en jo nesten litt sånn gal av alt sammen.. Jeg startet faktisk min egen blogg det ene halvåret jeg gikk arbeidsledig, så jeg har i det minste den å bruke tida mi på da!
Så du må også spise veldig ofte, sier du!? Hm, er dette kanskje også noe som kan følge med dette å ha lavt stoffskifte da? Jeg leste jo faktisk en plass at hvis man har slitne binyrer (noe jeg har forstått at kan følge med det lave stoffskiftet), så kan dette bla. føre til at man blir mer sulten.. Man kan få mer søt- eller salthunger, eller mathunger av dette. Hm, hm... Hadde vært interessant å høre hvor mange av de andre her inne som evt. sliter med dette da? For det er jo ikke en av symptomene som blir nevnt som et typisk symptom på det å ha lavt stoffskifte, er det vel?
Jeg må bare si at jeg blir like glad hver gang jeg leser om her inne at det er flere som har det likens med den spisingen.. Jeg kom nemlig over to andre jenter her inne tidligere som også sliter med dette, og det styrker egentlig bare troen min ytterligere på at det er lavt stoffskifte jeg har.
Ikke at jeg er glad for å ha en sykdom altså, men det er jo greit å faktisk få en diagnose når man nå en gang har blitt så syk da.. 
Jeg regner med at hvis jeg også hadde hatt den betennelsen i spiserør og tarm, så hadde vel legene funnet dette ut da de tok både colonoskopi og gastroskopi av meg for rundt et års tid siden??
Huff, stakkars deg som må gjøre det en gang i året! Jeg syns begge delene var så ekkelt! Men colonoskopi er helt klart det ekleste da, så BRA at det i det minste ikke er den undersøkelsen du må gjøre hvert år, for å se det positive i det!
Hm, vi er jaggu plaget med en del av det samme, skjønner jeg.. Er noe sånt jeg også kan føle i halsen min nemlig.. Vet ikke helt med den klumpen da, men jeg har i hvertfall stortsett vondt i halsen hver dag somsagt, og i tilegg så føler jeg at jeg kanskje fort kan bli litt sånn hes på en måte hvis jeg bruker stemmen mye.. Irriterende! Men det hjelper jo å vite at jeg i hvertfall ikke er alene!
Tabletter, ja.. Jeg klarer rett og slett ikke for store tabletter av noe slag, da lar jeg faktisk heller være å ta dem.. Hehe!
Det skal jaggu ikke være lett altså, men alt blir jo på en måte litt lettere når man i det minste vet at man ikke er helt alene i verden, med alle disse plagene sine.
Ble kvitt det jæ*la kornet etterhvert, ja.. Men måtte jaggu hoste og harke en del.. Hehe!
Du må ha en kjempefin kveld du også! Håper at dagen har vært høvelig fin så langt!
Lignende tråder
-
Hvorfor har jeg fortsatt symptomer når prøvene er normale?
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-01-10, 08:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker