Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Det er utrolig hvor mye man kan le av her ja. Både ting man gjør (roter, rører, glemmer etc. ), og alle de rare tingene man opplever med kroppen sin. Jeg har heldigvis ei vennine jeg kan le sammen med på alle disse tingene. Hun har selv ikke stoffskifteproblemer (i følge legen hennes!), men hun har fibromyalgi, ME og er like "ør" som meg til tider.

Nå blir jo ikke dette symptomer som du tar opp, men kan fortelle om en dag vi kom hjem fra lunsj. Jeg slapp henne av og hun forsøkte å låse opp postkassa si med husnøkkelen (vanlig postkasse uten lås!), når jeg kom hjem til meg oppdaget jeg at huset mitt hadde stått åpent hele tida, for jeg hadde jo ikke husket å låse. Men siden vi gjør like mange dumme ting så kan vi ringe hverandre etterpå og le av det hele.

(Jeg er en person som er vant til å ha kontroll og har aldri hatt sansen for distre folk, så jeg har virkelig fått en lærepenge!)
Åh du er a heldig som har noen som du kan le med man blir sprø om man ikke kan le av dette! Det er nok alvor i det å være i dårlig form hele tiden. Er du like "ille" hele tiden, eller har du noen dager som er bedre enn andre?

Jeg har vært litt utålmodig med distrè folk jeg...huff jaja, sånn kan det gå