Bare litt klargjøring :
Du har altså hatt antistoffer i anti-TPO gruppen i noen år før du ble svanger og ikke gått på Levaxin ? Heller ikke under svangerskapet ?
Så fikk du en fødselstyretisk reaksjon med for lavt, så forhøyt og så for lavt igjen ? Som du nå behandles med Levaxin for, først med 50, nå med 75µg/dag ?

Ja regner med at det er det antistoffet jeg har Legen har tidligere informert meg om at jeg må etterhvert bruke Levaxin pga antistoffet. Jeg brukte ikke Levaxin under svangerskapet. Jeg fikk tyreoiditt etter svangerskapet. Dette første til først høyt stoffskifte, deretter normaliserte det seg og tilslutt ble lavt. Nå går jeg på Levaxin 75 microg.

Jeg leser for tiden "Hypothyreosen og meg" og det er jo en oppvekker....jeg kjenner meg igjen i så mye. Det er så ufattelig leit at man skal måtte vente så lenge på diagnose og behandling.....
Kjenner jeg blir deppis av å tenke på at jeg kanskje aldri blir som før. Jeg som alltid har vært kvikk og rask i hodet, energisk og full av liv. I dag føler jeg meg som en oppvridd skurefille.....sliten, trøtt og susete i hodet. Og absolutt ikke kvikk i hodet

Takk for svarene deres. De opplyser godt, vet ikke hvor oppmuntret jeg blir da he he
Jeg ønsker ingen å ha det på denne måten, men jeg er glad for at vi er flere i samme båt. Jeg håper at dere lever fint med sykdommen