Sitat Opprinnelig skrevet av Evelina Vis post
Jeg er vel ikke alene om å bekymre meg over mine kognitive funksjoner? Blir det bedre etterhvert?
Du er absolutt ikke alene der. Jeg sliter veldig med konsentrasjon og hukommelse. Da jeg sist jobbet i des. -08, husket jeg ikke hva jeg jobbet med før lunsj da jeg kom tilbake. Jeg måtte også lære meg den samme tingen om og om igjen, for jeg husket jo ikke hva jeg klarte å finne ut dagen før.

Jeg klarer heller ikke fullføre annet en lette bøker på gode dager, men helst bare ukeblader. Har ikke tall på alle de påbegynte bøkene jeg har. Jeg som alltid fullfører slikt. Kjøper fortsatt bøker da, så jeg har mye jeg ønsker å lese, en gang i fremtiden. For jeg håper da inderlig dette blir bedre.

Det jeg også merker er at jeg blir så tung i hodet/ vondt i hodet og tankene "kommer ikke frem" dit de skal. Føles som jeg mister dem underveis noen ganger. Det er når jeg har gjort for mye som krever tankearbeid.

JEg er også svært bekymret for om dette skal bli bedre eller ikke.

Kjenner forøvrig igjen de fleste andre tingene du forteller om også. Men jeg er fersking her inne, så du får sikkert svar fra de mer erfarne her inne.