Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
05-02-10, 13:58 #20
Sv: Kvalm og magesmerter
"Trodd"? Eller har antistofprøverne bekræftet Hashimoto diagnosen?
Jeg spurgte om det var Hashimoto`s fordi når man har en autoimmun sygdom, kan man også (akut) udvikle andre autoimmune sygdomme, lokaliseret til andre organer, som f.eks. autoimmun hepatitis, hvor de symptomer du beskriver faktisk passer på... og hvor der ikke altid ses gulsot eller hudkløe før meget senere i forløbet. Det er også derfor at jeg spurgte om leverprøverne.
Jeg tænker også på lever-ledsagende problemer med galde (mangel), der netop kan give massiv kvalme og som du skriver - er kvalmen udeblevet ved sondemad, så et eller andet sker til forskel, når hun får mad, uden at maden passerer galdeblæren Jeg skriver lige nogle symptomer op på leverproblem og så kan du se om noget passer med din datters symptomer:
- Fordøjelsesforstyrrelser med eventuel diarre eller forstoppelse.
- Der kan være appetitløshed, oppustenhed og sure opstød.
- Smerter foroven i højre side af maveregionen relateret til leverens placering. Smerterne kan nogle gange stråle helt op i skulderområde.
- Utilpashed og træthed efter måltiderne.
- Grå kitfarvet eller mørk afføring og urin.
- Mangel på galde kan give kvalme, utilpashed og evt. hovedpine. (Oftest i højre side.)
- Gullig hudfarve og tunge. Hudkløe.
- Meget lyst til kolde drikke.
- Psykiske symptomer som udmattelse, depression, irritabilitet og vrede.
Man kan også have en autoimmun betændelse i bugspytskirtlen, i galdeblæren og andre indre organer.... særlig hvis man allerede har en autoimmun sygdom i forvejen. Underligt hvad de skulle bruge røntgen til, når det blev foretaget uden kontrast.... Hvad angår cøliaki, kan den sagtens opstå hos indiver, der ikke har arvelig disposition for den.
Hvorom alt er håber jeg, at de ikke udskriver din datter hjem, uden at hun er i bedring og I ved hvad hun fejler.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Brukt armour og sluttet?
Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 22-09-06, 00:20

Svar med sitat

Bokmerker