Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
02-02-10, 08:25 #19
Sv: Konkurranse om ett nytt navn
Anisa har rett. For meg, som selv har lavt stoffskifte, ser jeg hvordan denne sykdommen har herjet med både meg selv, med min mor og med venner. Og den herjer med dere alle. Det er ingen snill sykdom/syndrom som mang eleger later til å tro. Den puster ikke på oss som en sommerfugl. Den er som Anisa skriver, et troll, et monster. Som forkler seg i allverdens "usynlige" kapper, les symptomer og sekundære lidelser som lurer både oss og den uvitende legestand.
Jo mer jeg har gått inn i temaet, både som pasient og nysgjerrig kunstner, jo mer ser jeg at "Lille sommerfugl" er så feil som det kan bli.
Og Carro, jeg skal gjenlese og gjenhøre det dere som deltar prosjektet har på hjertet. Kanskje ligger det noe der.
Så dere som har lyst, forsett å tenke og formidle det her
Ikke noe nytt navn er avgjort enda. Men Anisa kommer nærmest foreløpig
Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.
Kunstverk av Ruth Roland i galleriet, Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,
Lignende tråder
-
Nytt tema ?
Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 14-04-10, 17:49 -
Hei, hei - nytt medlem
Av Marin Grense i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 15-04-08, 23:12 -
Nytt liv med Levaxin?
Av Gitte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-03-08, 16:25 -
Nytt år, nye muligheter!!
Av Maia i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 08-01-07, 21:39 -
Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
Av Marianne i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 1Siste melding: 04-01-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker