Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
18-01-10, 12:58 #24
Sv: Lavt stoffskifte og Grete Roede
Jeg har gått på GR før og med samme inntak og mengde trim og ikke hatt større vekttap, så det kan ikke stemme at med normalt stoffskifte såville jeg gått mer ned i vekt. Tro meg jeg har prøvet, og hadde da et friskt stoffskifte. Grunnen til at jeg ikke går mer ned i vekt er at jeg ikke trimmer mer, en halvtimes tur om dagen er minimum!
Jeg har regnet på dette og det stemmer helt med 0,5 til 1 kg ned med det inntaket jeg har og den trimmen jeg har. Kan vise deg det,men har det ikke foran meg nå.
Dette er etter min mening heller ikke et strengt lavkalori regime, med bare 500 minus i kcal per dag, er man nede i 1000 kcla så kanskje....men ikke med 1500 kcal per dag. Det kommer jo og ann på vekt, alder mmm.
Jeg har forresten hatt stabile blodprøver på TSH på rundt 3-4 etter jeg begynnte på slankingen i sommer, så kan ikke akkuratt si at det setter ned stoffskiftet mitt..Faktisk har TSh sunket etter mine kostendringer. Fra 19 i Oktober til 4 nå, mesteparten har selvsagt sammenheng med at jeg begynnte på Levaxin, men siden kostholdsendringene.Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker