Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
30-12-09, 10:00 #4
Sv: Aspergers og hypothyreose...
Selv tak, Maika
og bliv nu ikke væk alt for længe igen. 
Det er jeg meget ked af, Qa
Meget. Det er så grunden til, at jeg kan virke lidt som en bitch når unge gravide kommer her forbi og beretter om lægernes manglende erkendelse af alvoren bag at skulle behandle de gravide med hypothyreose eller med subklinisk hypothyreose ordentligt, af hensyn til dem selv og først og fremmest - af hensyn til de børn som senere fødes til livet.
Der kan også være andre grunde til, at nogle børn fødes ramte af Asperger Syndrome, end lige netop hypothyreose hos mødrene. Men der er noget her, som er en klar fordel, midt i alvoren og dette er, at raten af Asperger-børn/voksne der enten har medfødt eller udvikler hypothyreose senere er så påfaldende høj, at det vil under alle omstændigheder være en fordel at kende til sammenhængen og dermed kunne presse på/støtte om, at ens børn får den rette opmærksomhed fra læger, med henblik på at minimere at børnenes fremtidige liv ikke bliver mere op ad bakke end højst nødvendigt, pga. en hypothyreose lægerne i flæng ville ellers overse, hvilket de jo er rigtigt dygtige til.... at overse that is. Så et lille lyspunkt er der ved denne erkendelse, håber jeg.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Symptomer Hypothyreose
Av gjest i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-08-09, 02:36 -
Symptomer Hypothyreose
Av gjest i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 15Siste melding: 02-08-09, 02:36 -
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52

Svar med sitat

Bokmerker