Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
27-12-09, 01:14 #16
Sv: Andre som er trette etter jul?
Er også helt skutt etter julen og det er mitt første besøk på nettet nå i natt (sovet så mye på dagen så nå får jeg ikke sove i natt..huff)
Vi har arrangert julen hjemme hos oss. Og vi har sagt klart NEI til alt sånn familiegreier i romjulen. For oss er julen en høytid vi har i lag med barna våre og de er hellige for oss. Folk syntes vi er asosiale og uhøflige.. men det bryr vi oss fint lite om. Vi setter oss selv først for barna sin skyld. De er små kun en gang og det er nå den herlige tiden er
Etter julaften sov jeg stort sett hele 1 juledag.. og 2.dag våknet jeg ikke før kl 12.. så duppet jeg av klokken 22 på kvelden og siden det har jeg vært sliten, men klarer ikke å sove.. Håper på en bedre dag i morgen, for da har jeg lovet ungene en tur i akebakken og muligens kino..
Svigermor har vært en engel og måka nesten hele gårdsplassen, så jeg slapp unna der.. men sånn ellers så liker jeg faktisk å måke jeg.. i mitt tempo.. jeg er ute i frisk luft, ungene ler og leker og jeg ser at haugene flittig blir brukt til snøhytter og annen moro
Er nok en av de få som ikke syntes måking er huff og gru... men klart... det er SLITSOMT.. og jeg blir skutt etterpå.. men fy så god samvittighet jeg har

Svar med sitat

Bokmerker