Sitat Opprinnelig skrevet av Persa Vis post
Spørsmålet jeg lurer på er om denne dosen + at jeg fremdels mangler litt er en bekreftelse på at jeg har stoffskifteproblemer. Når man aldri har fått diagnose lurer man jo om man egentlig trengte medisin i utgangspunktet. Hvis jeg ikke hadde trengt medisin, ville jeg klart å komme meg opp på denne dosen?
Jamen Persa, hvilken anden bekræftelse er bedre, end dine egne tal fra det første indlæg i her tråden (se kopieret nedunder)? FT4 på kun 11 og TSH på 3,8 (and counting) er altså ikke tegn på et sundt stofskifte, hvis man spørger mig.
Sitat Opprinnelig skrevet av Persa Vis post
Etter mange år med masse symptomer har jeg nå fått bekreftet grenseverdier på lavt stoffskifte. Har ikke alle prøve svarene men fikk vite dette: F4 = 11 og TSH = 3.8. Etter å ha lest en del her skjønner jeg at jeg trenger alle prøvene.
Du ville ikke kunne leve et liv med de overdoseringssymptomer, som 3 3/4 G Thyroid ville give, hvis kroppen ikke havde behov for det, vel? Hvorfor er du kommet i tvivl lige netop nu? I min bog bør du (og jeg selv) være hyllende glad for at vi ikke (i tillæg) har autoimmun reaktion mod skjoldbruskkirtlen. Det ville komplicere alting langt mere end tilfældet er, mener jeg.